Oda-vissza, körbe-körbe

Az esti túra után reggel ismét a Mecsekben találtam magam. Nem tudtam pihenni?! A mindent beborító köd miatt nem terveztem semmi különöset mára, a cím is erre utal. A sárga sávon felfutottam a Misinára, majd a Kis-Tubesre és végül a Tubesre. Tegnap este óta nem lett jobb a helyzet, ezért a Rotary-ig ereszkedtem és futottam két kört rajta.
Futás

Az első kör elején lekapcsoltam a fejlámpát, mert csak zavart! Jobban láttam az ösvényt ha nem volt bekapcsolva. A köveket, gyökereket nem, de az irányt mindenképpen. A második körben már elővettem a fényképezőgépem, akkor készült az alábbi két kép.
Valahol a Rotary körsétányon
Látótávolság
 Mikor másodjára kereszteztem a sárga sávot a Lapis felett, akkor azon elindultam hazafelé. Két fotós bandukolt lefelé, gondolom várták a napfelkeltét, de ma reggel elmaradt! Helyette szép ködös képeket lehetett készíteni.
János kilátó
A kilátóknál egy-egy percre megálltam, de tényleg csak azért hogy legyen bizonyítékom, hogy itt jártam, mert látni azt nem sokat láttam. Lefelé ugyanarra mentem amerre jöttem és fél órán belül otthon is voltam.
Kis-Tubesi kilátó
Hat és nyolc között 18,9 km-t futottam. most kevés volt a fotószünet. Ma is rajtam volt a pulzusmérő, mikor elindultam még lecsúszott a hasamra, de aztán jól meghúztam a szíjat és akkor már tartott rendesen. Biztos a fáradtság miatt, de ma volt amikor 170 volt a pulzusom, de átlagom 140 körüli érték lehetett. A Rotary körökön, például sokáig 150 felett is volt. Ha a 180 mínusz az életkort nézem akkor körülbelül jó pulzusszámmal futok! A leírt maximális értéket(189) eddig nem sikerült elérnem, 170 a csúcs!