FN1830

Négy futás/hét. Egész jónak mondható, az elmúlt hetekhez képest. :)

07.23. Hétfő

Munka és pihenés.

07.24. Kedd

Hajnali ötkor találkoztam a Tettyén az MMT-sekkel, de Dömörkapu után jeleztem, hogy ne várjanak rám, ezért inkább letértem a szokásos útvonalról és lefutottam a Melegmányi-völgybe. Megnéztem a vízeséseket, majd a Nagy-mély-völgyön, Lapison és a Tubeseken át értem haza. Jó kis kört volt, majdnem egy félmaratoni távval és rengeteg fényképpel gazdagodva vágtam neki a napnak.
Mésztufalépcsők
Apró zuhatag
Erdei szarvas
Ágnes-vízesés
Vízesés
Nagy-mély-völgy

07.25. Szerda

Gáborral futottunk egy Kórházkört este mikor már nem volt olyan nagy meleg és még az esőt is megúsztuk.

07.26. Csütörtök

Munka és pihenés.

07.27. Péntek

Felszaladtam a Tubesre, aztán pedig a változatosság kedvéért hátulról tértem vissza a Dömörkapuhoz. Jelzetlen, ismeretlen erdészeti úton is csapattam, cseszkóztam kicsit. :)

Kis-Tubesen
Kis-Tubesi panoráma
Borzas szulák
Valamilyen veronika méhecskével :)
János-kilátóban
Kelet-Mecsek

07.28. Szombat

Munka, délután pihenés.

07.29. Vasárnap

Céltalan indultam el reggel. Először kifutottam a Remete-rétre, majd ott eszembe jutott, hogy nagyon régen jártam a Róka-út felé. Így aztán felkapaszkodtam a Rózsa-hegyre, majd a Cinke-tanya előtt letértem Orfű felé, hogy aztán elérjem a Róka-utat.

Az ösvény eleje még jó volt, de aztán belefutottam egy olyan részbe, ahol fej magasságig ért a csalán, szederinda és a csipkebogyó ágai/szárai. Percekig szenvedtem benne, a csalán csípett, a többi pedig szúrta mindenemet. Nem mondom, hogy kellemes volt. :)

Rövid kitérő után visszatértem a Remete-rétre, hogy onnan még egy kis szintet gyűjtve felkapaszkodtam a Tubes gerincre. Lefelé megálltam bohóckodni a Flóra-pihenőnél. Az utolsó képek itt készültek.
Zöld háromszögről észak felé
Róka-út, ez itt egy turistaút?
Kis-Tubes
Hopp
Lendületben
Repülőfázis

Délután vagy inkább estefelé, amikor már mindenki hazafelé tartott leugrottunk Orfűre az Árnyasliget strandjára kicsit csobbanni. Kellemesen meleg volt a víz és már alig voltak páran a parton. Nagyon jól éreztük magunkat.

Naplemente után
Csobbb!!!

Összegzés

Négy futás, három terep és egy aszfalt. Nem rossz, bár nem is túlságosan jó. Kellene már végre valami hosszú! :)