FN1838 - Fertő-tó

Sűrű hét volt futássokkal és utazással tarkítva.
FN1838

09.17. Hétfő

Munka és pihenés.

09.18. Kedd

Hajnalban már fájt a torkom, de a futás azért nem maradhatott el. Nulladik óra miatt korábban még fejlámpával indultam. A napkeltét a Flóra-pihenőn vártam meg. Szerintem megérte. még hazafelé a Havihegy is jól nézett ki a sárga égbolt alatt.
Pirkadat
Napkelte
Hopp
Havihegyi-kereszt

Lesétáltam a Mildával, aztán a Szőlő utca felé hazakocogtam.

09.19. Szerda

Báz hosszú futást tervezett, amiben én is benne lettem volna, de a torokfájásom nem nagyon javult addigra. Végül elindultunk, de csak 25 lett belőle, mert közben más problémáink is adódtak. :)

09.20. Csütörtök

Az is tervben volt még este, hogy reggelig futok, de aztán erről gyorsan letettem. Mondjuk nehezen keltem így hajnalban, de legalább aludtam pár órát. Négy éves az MMT hajnali fejlámpás futása, amin én majdnem a kezdetek óta részt veszek. Néha gyakrabban, néha el-el maradozva, de aktív részese vagyok ezeknek a futásoknak. Rövidített kört futottunk, hogy legyen idő a tortára és a süteményekre.
Fejlámpás futás
MMT torták
A csapat

09.21. Péntek

A hétvégi Fertő-tó kerékpártúrára estére Balfra kellett érnem. Délután indultam és Tapolca előtt megálltam Nemesgulácson, hogy felfussak a Gulácsra. Nem készültem, csak mentem a hegy irányába, Csobánc is tervben lett volna, de a Gulácsnak jobban tetszett a formája. Időm meg nem volt mindkettőre.

Felfelé és lefelé is a zöld sávon elkavartam, de amúgy minden ok volt. A csúcson még kint voltak a nyári Kék Balaton ellenőrzőpontos táblák, amit kicsit furcsálltam. Pár épet csináltam csak és már siettem is vissza a kocsihoz. Kb háromnegyed óra alatt fordultam meg.

Badacsony a Gulácsról
Kint maradt Kék Balaton tábla
Badacsonytól Szigligetig
Bazaltorgonák a Gulácson
Csobánc
Naplemente Szent György heggyel

Bepattantam a kocsiba, Tapolcán még megálltam egy boltnál, aztán legközelebb már csak Balfon a szálláson.

09.22. Szombat

A torokfájás mellé már orrfolyás is párosult, agy nagyon nehezen tudtam rávenni magam a hajnali futásra. Ami még inkább elvette a kedvem az a metsző szél és a jósolt eső. Végül mégis erőt vettem magamon és fél hatkor elhagytam a szállásom melegét.

Kocsival átmentem Szentmargitbányára és a Kogelkapelle körül bóklásztam kicsit. Körbefutottam mire sikerült megtalálnom a felvezető nem igazán kitaposott ösvényt. Majd lefelé is árkon-bokron át sikerült visszatérnem az autómhoz. Addigra már kaptam a nyakamba az égi áldást. A bányát már a római időkben is használták, ennek nyomaira bukkantam futásom során. Lent pár kép ezekről. A kápolnától szép lehet a napkelte, de most elmaradt. :(

Kogelkapelle
Római emlékek
Római emlékek 2.

Innen Nezsiderbe utaztam, ahol találkoztam a bringásokkal. A szomorkás idő ellenére nekivágtak a tókerülő túra első felének. Nekem még volt időm, így lementem a kikötőbe megcsodálni a borongós fertő-tavat.
Vihar a tó túlsó partján
Nyugatra már tisztul
Felkerestem egy boltot, majd Ruszt következett. Itt leraktam a kocsit és elővettem a bringát. Az utasok elé akartam tekerni, de Okánál visszafordultam, mert sehol senkit nem láttam. Már arra gondoltam, hogy elhagyták Rusztot és akkor sietnem kell Hegykőre.
B10 mentén
Ruszt egyik mellékutcájában

Schneeberg
Helian busz
  Fertőrákosnál jött a telefon, hogy Okában vannak, így megnyugodtam.

09.23. Vasárnap

Szokásos vasárnap hajnali elmaradt, egyre rosszabbul voltam és nem akartam kockáztatni. Útközben meg-meg álltam fotózni, de ez a nap a pihenésről, illetve a vezetésről szólt. Fertőd-Podersdorf-Nezsider aztán haza Pécsre.
Fertődi Eszterházy-kastély
Felhőben a Schneeberg
Podersdorf am See
Podersdorf jelképe
Életkép Podersdorf
Vihar Nezsider
Albertkázmérpuszta

Összegzés

Többet szerettem volna futni ezen a héten, de a betegség közbe szólt. :(