FN1814

Itt a tavasz és egyre több a virág. Emiatt egyre kevesebbet futok és egyre többet fotózok. :)

04.02. Hétfő

Pihenés, locsolkodás ...

04.03. Kedd

Nehéz indulás után természetesen egy szuper futás. Két óra kint az ébredező természetben. Virágok, medvehagyma mindenfelé. A bogláros szellőrózsa is virágzik, de már a sápadt kosborok tőlevelei is kibújtak. Ha marad a jó idő, akkor 1-2 hét és már lehet menni fotózni őket.
Pirkadat az Ilonka-pihenőnél

Ligeti csillagvirág

Medvehagymás jó reggelt!

Badacsony a Tubesről

Napkelte a Tubesen

Medvehagymás ösvény

Szártalan kankalin

Sápadt kosbor tőlevél

Nagyon szép volt a hajnal, Kis-Tuesen már sejtettem, hogy látszódni fog a Badacsony, mert a Papuk olyan szépen, kontrasztosan kirajzolódott délen. Felszaladtam a János-kilátóba és természetesen ott trónolt a távolba kissé északra Orfű felett. A fényképezőgépemben van valami piszok, ezért bocsánat a kép minőségéért. Jó lenne már egy új masina. :(

04.04. Szerda

Délelőtt  munka, este futás.Gábor, Báz, Péter és jómagam mellé társult Elek. Öten indultunk neki egy szokásos kórházkörnek. Báz lecsatlakozott a 400 ágyasnál, majd az Ágoston téren Gábor is, aztán mi még felfutottunk a Tettyére. Onnan egy lámpával elbotladoztunk terepen Dömörkapuig. Gondolkoztunk még a Misinán, de végül megbeszéltük, hogy bőven elég lesz, ha aszfalton lefutunk a városba. Nekem 18 km lett a vége, néhol egész jó tempóban.

04.05. Csütörtök

Munka és pihenés.

04.06. Péntek

Sokszor van, hogy mikor elindulok még nem tudom merre fogok kilyukadni. Ez a hajnal is ilyen volt. Nem volt konkrét tervem, ezért Dömörkapu után lefutottam Lámpás-völgybe, majd megálltam fotózni a patakot.
Lámpás-völgyi vízesés
Aztán útba ejtettem Kantávért és végül a piros sávon visszatértem Dömörkapuig, majd onnan Flóra-pihenőn át haza. Mostanában sokszor átvágok a bringapályán. Nedi mutatta ezt az utat. Rövid, kissé technikás, ha sietek erre sokkal gyorsabban leérek.
Félhold

04.07. Szombat

Délelőtt munka, délután készülődés a Tubes (Ultra) Trailre. Már csak egy hét van.
Tubes (Ultra) Trail 2018

04.08. Vasárnap

Vasárnap hajnali futás helyett délután sikerült egy kicsit kocognom. Először a mocsárik kockásliliomokat jártam körül és fényképezgettem. De rengeteg bogláros szellőrózsát is találtam az erdőben.
Mocsári kockásliliom

Bogláros szellőrózsa

Dráva
Hazafelé pedig a fekete kökörcsinek miatt álltam meg a Villányi-hegységben. Két rövid futás volt, olyan virágkeresős kocogás. A szememet folyton a földre szegeztem. :)