FN1843

120 kilométer feletti hét, Onedoor Trail ...

10.22. Hétfő

Folytattam a szalagozást, amit vasárnap megkezdtünk, de immár egyedül. Futottam egy komplett Misina Trail-t, egy részét már vasárnap megcsináltuk, de a 25 km háromnegyedét még vigi kellett jelölnöm.  A város közeli részeken, konkrétan a Tettye felett, mire visszaértem már egy részét le is szedték. :( Ahol tudtam pótoltam, de nem volt időm újra végigmenni.
Melegmányban
Ősszel a Speedgoat 2-ben
Ágnes-vízesés
Szalagozás Kecskehát előtt

Kora délután értem haza, pihenni nem sok időm volt, mert segítenem kellett Dalmának a frissítés pakolásában, előkészítésében. Ábris és Gáborék ellátmányát már sajnos késő délután tudtam elvinni. Gábor és Marci csak ekkor tudtak elindulni a Jakab-hegyre, hogy a futók vízét felvigyék. Rájuk is sötétedett, ahogy rám is mire végeztem a maradék szakasszal.

Autóval felmentem Dömörkapuhoz és még pont világos volt mikor elindultam, de a Lusta-völgy felé már fejlámpával kellett folytatnom a szalagok fákra rögzítését. Misina-nyereg és Tubes közt napközben leszedték, ezért újráztam. Aztán még a Lapis és a Mandulás közti részt volt még vissza.

Jó későn értem haza, addigra már Dalma a pontok kajáit elkészítette, nekem már csak az izó kikeverése és a rajtlista kinyomtatása maradt.

10.23. Kedd

Hajnalban keltem, mert a sajtot és a gyümölcsöket még meg kellett mosni és összevágni. Bepakoltam a kocsiba és negyed nyolckor már a Semiramisnál voltam. Nyolckor indult a hosszú táv, de ez az ide kevés volt, hogy minden a helyére kerüljön, Abban bíztam ha elindulnak akkor lesz időm, de utána folyamatos kapkodás volt, mert jöttek a Tubes trail-esek, majd a Misinások. Végül azért minden a helyére került, a monitort is sikerült beüzemelni és lehetet követni ki merre jár éppen.

Az applikációt most is sokaknak el kellett magyaráznom. sajnos voltak jó páran akiknek még így sem működött. A telefon beállítások, GPS jel lassú megtalálása és a futók türelme(tlensége) volt a legtöbb gond. Szerencsére a legtöbben gyorsan túltették ezen magukat. Viszont így nekik nem lett mért ideje. :(
Onedoor Trail 2018 (Fotó: Kóró Anna)
Minden távon megdőlt a legjobb idő. Kiss Balázs 5 óra alá hozta a Jakab Ultra Trail-t, Boda Miksa 2:12-es ideje a Misina Trail-en is fantasztikus. Sajnos a Tubesen nem lett meg az 1 órán belüli idő, de csak egy kis figyelmetlenség miatt nem sikerült Simon Dezsőnek. Remélem hamarosan újra neki fut és behúzza 60 perc alá. További eredmények a táblázatokban.

Én most is, mint tavaly jól éreztem magam, remélem a futók is. A visszajelzések felém jók voltak, a jelölés és a frissítés tekintetében. Az app is működött, annak aki kicsit is utána nézett, viszont sajnos versenyre nem jó, ezért ha jövőre is lesz Onedoor Trail esemény, akkor az időmérés máshogyan lesz.

10.24. Szerda

Nem sok pihenőt engedélyeztem magamnak. Este hulla fáradtam értem haza, de másnap már mennem kellett, mert csak egy nap szabadságot tudtam kivenni, hogy lebontsam a pályát. Gábor még kedden összeszedte Abaliget és Orfű közt a szalagokat, ezért más köröket találtam ki, mint amikor felraktuk azokat.

Első kör útvonala Lapistól indult és a Misna Trail útvonalán elfutottam Lóri kulcsosházig, majd onnan már a Jakabon, a Nagy-kő-oldalon át le Orfűig. Onnan a Szuadó-völgy aljáig átszaladtam, közben eleredt az eső és jól eláztam. Erről a részről szinte teljesen eltűntek a jelzések. Nem tudom ki volt és miért, de remélem, hogy kedden még meg volt. Remete-rét és Lapis közt is sok hiányzott, de itt pár fent maradt. A táblák viszont meglepő, de mindenhol meg maradtak.

Visszafordíthatatlanul itt az ősz
Kék sáv
Kedvenc erdei utam
Homályos futás :)
Büdös-kúti kulcsosház

Mikor végeztem átkocsikáztam Kereszt-kunyhóhoz és elindultam a Melegmányi-völgyön és a Kecske-háton át Vágotpusztára és onnan le a Lóriig. Itt aztán nem akartam a már bejárt úton visszafutni, ezért letértem a jelzett turistaútról és torony iránt elindultam, ami egy darabig működött, de aztán amikor a sárga sávról is letértem akkor jöttek csak igazán a bonyodalmak.

Végül a Zsidó-völgyben nagyon megörültem, hogy újra tudom hol vagyok. Csak sajna nem, hogy rövidítettem, hanem jóval hosszabb lett így a visszautam. A Nagy-mély-völgyből aztán tudtam volna egyenes a kocsihoz futni, de inkább még leugrottam a Rábay-fához.
Kereszt-kunyhó
Itt még fent a szalag
Ágnes-vízesés
Kőlyuk

Az Állatkert volt a következő starthely, mire ideértem már teljesen eláztam, köszönhetően annak, hogy a begyűjtött szalagok vizesek voltak és a zsebembe tömködve a ruhám is teljesen elázott. A magenta szalagok közül sokat sikerült, úgy leszednem, hogy még jövőre is jó lesz valamelyik rendezvényen. Ha már nem sikerült saját kordonszalagot gyártatnom, akkor ezeket legalább újrahasznosítanom. Fő a környezettudatosság.

Közel 40 kilométert futottam estére, de még így is sok helyen fent maradtak a szalagok. :(

10.25. Csütörtök

Munka és pihenés.

10.26. Péntek

Még hajnalban indultam, hogy a Tettye és a Rábay-fa közti szakaszt még a suli és a munka előtt leszedjem. Sajnos ez is elég hiányos volt, de volt olyan is pl. a kantavár környékén, hogy a földre ledobva találtam rá a jelölésre. Visszafelé gombázni akartam, de hiába esett tegnap még nem jöttek elő.
Csendélet
Őszi erdő
Ilonka-pihenő

10.27. Szombat

Hajnalban még fejlámpával indultunk Bázzal, hogy begyűjtsük a Jakab-hegyen maradt szalagokat. Pont ekkor futottak erre Nediék és besegítettek, megcsinálták a Szuadót. Orfűt érintve közel 30 kilométer megtétele után egyedül értem vissza az Ürögi határútra, mert Gábornak nem volt elég ennyi és még futott egy kört.
Zsongor-kő panoráma
Pécsi-tó, Orfű
Színkavalkád

10.28. Vasárnap

Pihenés.

Összegzés

A hét összes futása a Onedoor Trail-ről szólt. Előbb pályát jelöltem, majd szombatig teljesen le is bontottam/bontottuk.