FN1818

Három futás, három terep, ebből kétszer a Melegmányi-völgyben. Sok fénykép lassú tempó.

04.30. Hétfő

Kiugortunk Horvátországba, majd délután glettelés.

05.01. Kedd

Hajnalban futottam egy kört Melegmány és a Nagy-mély-völgy felé. Fantasztikus fények, virágzó medvehagymás és meglepően sok vizek a zuhatagokban. Annyira belelendültem a fényképezésbe, videózásba, hogy a tervezett három óra helyett több mint négy órába telt mire visszaértem és még rövidítenem is kellett.
Pirkadat

Jerikói lonc

Futás után festés.

05.02.Szerda

Napközben munka, az esti aszfalt futás lemondtam, hogy csütörtök hajnalban tudjak terepre menni, virágokat fotózni.

05.03. Csütörtök

Ötre mentem a Tettyére, Tomival, Hiénával és Karcsival egészen a Tubesig együtt futottunk, ott elköszöntem tőlük. Kilátóban csináltam pár képet, lent egy gyors 5 perces timelapse videót, majd nyargaltam le az orchideákhoz. A bíboros majomkosbor hibrid gyorsan meg lett, de szarvasbangót hiába kerestem, pedig ilyen tájt már szokott lenni. Furcsa volt, hogy még tőleveleket sem láttam?
Négyen a Tubesen
Napkelte
János-kilátó

Majomkosbor
Majom és bíboros kosbor hibridje
Erdei borkóró
Madárfészek békakonty
Gérbics és tarka sincs még, de egy madárfészek békakonty még a végén az utamba került. Lent a városban aztán egy szarvasbangót találtam, illetve csomó fehér madársisakot.

05.04. Péntek

Akció van a Nomádban, ezért pörgős nap volt a mai.

05.05. Szombat

Délelőtt munka, délután pihenés.

05.06. Vasárnap

Gáborral beszéltem meg, hogy futunk egy kört a Mecsekben. 5:30-as taláka előtt volt egy kis időm megnézni a gérbicseket , valamint egy pár másodperces timelapse videóra a Balázs-pihenőtől.

Ibolyás gérbics

Tettyétől a sárga sávon felfutottunk a Kis-Tubesre, Tubesre, majd onnan a hajnali klasszikus ösvényeken le Remete-rétre. Büdöskút, Vágotpuszta és a Kecskehát érintésével ereszkedtünk le a Nagy-mély-völgybe. A vízeséseknél én leragadtam, addig Báz fel alá futkosót, majd a Mésztufalépcsőktől már hazáig futottam én is.

Dinamikus hajnal
Büdöskút
Gábor a Kecskeháton
Zöld
Ágnes-vízesés
Melegmányi-vízesés

Összegzés

Ismét csak három futás. Tavaszi fáradtság vagy nem tudom mi van velem, de nagyon nem tetszik ez az állapot. :(