Keddi futás

Mai napra két futást is bevállaltam, a Mecsek maratonosokkal indultam a hajnali futáson, majd 7:30-tól Gáborékkal is mentem még egy órát. Öt órára nyolcan jöttünk össze a Tettye-téren, rövid létszám ellenőrzés után már nyargaltunk is fel a Dömörkapuhoz. Innen a szokásos kitérővel értük el a Misina-Tubes gerincet. Csillagos volt az ég, felhő alig volt az égen! Ideális futóidő volt! Hosszúnadrágban, pólóban, pulcsiban voltam, de lehet kissé túl is öltöztem. Hat körül értünk fel először a Tubesre. Szusszanásnyi pihenő, majd gyors ereszkedés a Lapisig. Ketten leváltak rövid körre jöttek, innen tovább futottunk a zöld kereszten a Remete-rétre. Itt hárman fordultak le a város irányába. Mi hárman, pedig hosszabb körre mentünk és a Büdös-kúti kulcsosházat vettük célba. Barnával, Nedivel és Banánnal cuppogtunk a sárban. Amikor a kék sáv elérte a sárga sávot, akkor elhatároztuk, hogy nem kínozzuk magunkat tovább inkább ismét felmegyünk a Lapisra, Tubesre. Arra legalább nem volt ekkora sár. A favágók nehéz gépei teljesen szétcseszték az erdei ösvényeket. Egyre jobban világosodott és ha jók az emlékeim akkor még a Lapis előtt lekapcsoltuk a fejlámpákat. Még hét óra sem volt amikor másodjára fent álltunk a Tubesen. Most már felmentünk a kilátóba! Pont jött fel a Nap. Igazán jól időzítettük az érkezésünket.
Tubesről a Makár-hegy

Még fél órám volt a találkozóig, ezért nem a sárga sávon, hanem egy kis kunkorral a Rotary-n és a sárga háromszög, sárga kereszt ösvényeken csapattuk lefelé. Ugyan három percet így késtünk, de nagyon jól esett ez a kis kitérő. Neditől, Barnától és Banántól elbúcsúztunk és a Gáborékkal indultunk tovább. Állatkert-Mandulás a piros sávon, majd a Bányász-úton fel a Lapisig. A pulzusom itt már 160 körül mozgott, de ma is átlagban 150 körül volt, a max is 170 mint vasárnap. A fiúkkal harmadjára is felmentem a János-kilátóhoz, ezúttal a lépcsőzés elmaradt. Helyette megvizsgáltuk a tegnap éjjeli fénylánc tűzének a helyét! :) A Kis-Tubeshez is kimentünk a kilátóhoz. Az elmúlt hetek ködös időjárása most már csak kertvárost takarja be úgy igazán. Na jó a magasháznak is csak a teteje látszódott! De legalább már a városban is látni a napocskát.
Kis-Tubesről a Makár-hegy
Az állatkertig együtt mentünk onnan a többiek Remete-rétnek, én meg a városnak futottam tovább. Pár perc alatt leértem, de így is több mint három és fél óra volt a mai futás. A táv pedig meghaladta a 30 kilométert. Jól indult a nap! Zuhany, szaloncukor vásárlás, majd irány a meló!